ha a blogunk NEM TECCENE...

mit olvas az utca embere?

Mit olvas az utca népe? Legalábbis buszon, villamoson, vonaton - ahol mi is látjuk. Amatőr, villám olvasásszociológia. - A meló: csak "lesd meg", mit olvasnak a közeledben, és írd meg ide, röviden, bármilyen körítéssel: lehet róla sztorizni is, amit kérünk, csak ennyi, pl.: "[író neve], harmincas férfi, étterem" vagy "tini lány, villamos1" - [Toborzószövegünk:] Legyen ön is szemfüles!

Utolsó kommentek

  • tesz-vesz: na, de estert ki olvas? nincs olyan? (2011.04.04. 14:55) Újra itthon
  • tesz-vesz: valószínű ez a fülbevalós is legbelül tinilány volt (2011.04.04. 14:52) Alkonyat. mi más?
  • tesz-vesz: szerintem nagyon jó a Dűne nekem nagyon tetszett gyerekkoromban (2011.04.04. 14:51) A DŰNE GYERMEKEI
  • Pável: hát ti hogy találtatok ide? :O) (2011.01.20. 22:09) Tombol a nyár. Meg a Coelho.
  • tiboru: Jajj, Coelho... Ugye nem kell explicit legyek? (2011.01.20. 21:37) Tombol a nyár. Meg a Coelho.
  • tiboru: Frank Herbertet és/vagy A Dűnét ne tessenek bántani; egy könyvborító semmit sem jelent, főleg ideh... (2011.01.20. 21:34) A DŰNE GYERMEKEI
  • Vaciensis: @Vaciensis: S milyen szép lehet, ami belül van. Bár ki tudja, még az is lehet, hogy jó. De a külső... (2010.08.02. 20:33) A DŰNE GYERMEKEI
  • Utolsó 20

Ha jobban beleolvasnál...

Pesti ügynökösködés keresztül-kasul

2009.09.17. 19:21 :: Joeymano

Megkezdem ügynökösködésem az első egyetemi hét után. Elég színesre sikerült a paletta, mert első hét lévén sokat mászkáltam, ennek eredménye sok helyen, sok olvasó. Egyébként azt hittem sokkal könnyebb lesz, de nem, mert meg kell lesni, meg kell figyelni az olvasót, mindezt megjegyezni, amíg papír és toll közelébe nem ér az ember... :)

Első megfigyelésem Csernus Imre: A nő könyve volt, amit egy feltünően sok sminkkel rendelkező 50-es hölgy olvasott délután az M3-on.

 

A postán sorba állva egy 20-as évei körül járó lány olvasta elmélyedve Corinne Hofmann Afrikai szeretőkjét. Csak pár oldala volt hátra, biztos ezért esett neki még ott is.

 

 

Az ELTE keddi könyvtári napján járva a tömegbe beleveszett egy hallgató, aki csak sodortatta magát tovább, közben néha fel-fel lesett Natsuo Kirino könyvéből, a Kínból. Mellesleg ez engem is érdekelne komolyabban. :)

 

 

A kis földalatti Hősök terei állomásán egy huszonéves csaj szorongatta és készült neki Müller Péter Szeretetkönyvének.

 

 

 

 

Az 1-es villamoson egy huszonéves srác szeretett volna belemelegedni Daniel Keyes Virágot Algernonnak könyvébe, amikor megszólalt a telefonja, és egészen a végállomásig szóval tartották, így nem értem tetten olvasás közben, de kétségkívűl akarta, h megtörténjen...

 

 

 

Ma reggel egy 30-as nő olvasta állva Melissa Hill vmelyik könyvét, közben a Kálvinon a mozólépcsőn egy 20-as lányzó lapozgatta Ken Follett szintén nem derült ki melyik könyvét. Ezek után az egyik órámon a Twilight vándorolt kézről-kézre...

6 komment

Címkék: budapest m3 kín müller péter huszonéves nő olvasta tizenéves lány olvasta harmincas nő olvasta follett ken csernus i keyes daniel meyer stephenie 1es vili corinne hofmann natsou kirino melissa hill

A bejegyzés trackback címe:

https://mitolvas.blog.hu/api/trackback/id/tr961389057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csenga77 · http://Betuveto.freeblog.hu 2009.09.18. 09:29:34

Szia Joeymano:-)Üdv az ügynökök között:-)

A Kín nekem is nagyon izgatja a fantáziámat.
És egyetértek,nagyon nem könnyű munkát vállaltunk.

Joeymano 2009.09.18. 13:55:38

Köszi Csenga! :)

Amióta ügynök lettem én is, mindig ügyelek rá, h mások lássák, én mit olvasok, hátha egyszer pont egy másik ügynök szeme elé kerülök. :)

Az Antikváriumban 2400 volt a Kín kedden... nagyon nehéz volt otthagyni, ráadásul vadi új volt...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.18. 22:56:33

@Joeymano: még jó, 6. modulban ez volt a fő vizsgatétel a kiképzésben! :)

csenga77 · http://Betuveto.freeblog.hu 2009.09.21. 11:39:47

Joeymano már antikváriumban láttad??, nahát!
Én nem bírtam magammal,megvettem...:(

Erre még nem is gondoltam...mármint,hogy más ügynök láthat olvasni,na most már feltartott könyvel fogok járni-kelni:D

Joeymano 2009.09.21. 18:11:08

Igen, antikváriumban láttam.
De azért ne olyan feltűnően tartsd magad elé, mert könnyen felfedhetik kiléted. :DD
süti beállítások módosítása