ha a blogunk NEM TECCENE...

mit olvas az utca embere?

Mit olvas az utca népe? Legalábbis buszon, villamoson, vonaton - ahol mi is látjuk. Amatőr, villám olvasásszociológia. - A meló: csak "lesd meg", mit olvasnak a közeledben, és írd meg ide, röviden, bármilyen körítéssel: lehet róla sztorizni is, amit kérünk, csak ennyi, pl.: "[író neve], harmincas férfi, étterem" vagy "tini lány, villamos1" - [Toborzószövegünk:] Legyen ön is szemfüles!

Utolsó kommentek

  • tesz-vesz: na, de estert ki olvas? nincs olyan? (2011.04.04. 14:55) Újra itthon
  • tesz-vesz: valószínű ez a fülbevalós is legbelül tinilány volt (2011.04.04. 14:52) Alkonyat. mi más?
  • tesz-vesz: szerintem nagyon jó a Dűne nekem nagyon tetszett gyerekkoromban (2011.04.04. 14:51) A DŰNE GYERMEKEI
  • Pável: hát ti hogy találtatok ide? :O) (2011.01.20. 22:09) Tombol a nyár. Meg a Coelho.
  • tiboru: Jajj, Coelho... Ugye nem kell explicit legyek? (2011.01.20. 21:37) Tombol a nyár. Meg a Coelho.
  • tiboru: Frank Herbertet és/vagy A Dűnét ne tessenek bántani; egy könyvborító semmit sem jelent, főleg ideh... (2011.01.20. 21:34) A DŰNE GYERMEKEI
  • Vaciensis: @Vaciensis: S milyen szép lehet, ami belül van. Bár ki tudja, még az is lehet, hogy jó. De a külső... (2010.08.02. 20:33) A DŰNE GYERMEKEI
  • Utolsó 20

Ha jobban beleolvasnál...

Az első igazi folytatása, és hogy miért is nehéz

2009.11.28. 21:50 :: Vaciensis

Volt még e hét pénteken egy-két elcsípett könyv és olvasója, mind a 3-as metrón. Egy idősebb 60-as férfi Ken Follett-től Az ígéret földjét bújta lelkesen. Egy szemüveges, rövid barna hajú 40 körüli nő a vonzás - nem fizikai - törvényéről olvasott Lisa Love tollából, a könyv címe A titkon túl, elég gyorsan haladt vele, ahogy láttam. Csak úgy "vonzotta be" a számára kívánatos dolgokat az életébe.

 

Az utolsó eredményem péntek este 1/4 10-kor Daphne Du Maurier-től A Manderley-ház asszonya volt, amit egy fiatal nő olvasott kitartóan, még a mozgólépcsőn is.

És hogy miért is nehéz ez a leskelődés? Először is, ügynöki tevékenységem első napján szinte teljesen elfeledkeztem arról, hogy nekem feladatom van, aztán mikor rájöttem, hogy nézelődnöm kellene, alig láttam valakit, aki Story, Best, Blikk, és társain kívül olvasott volna valamit. Akiről láttam, hogy könyvet olvas, az vagy túl messze volt és nem láttam, vagy még véletlenül sem volt hajlandó megmutatni a könyvének a borítóját. Legalább 5-6 jónak látszó könyvről lemaradtam, pedig nagyon szuggeráltam a gazdáikat. Csalódott is lettem egy kicsit. Ezek után ügynöktársaim munkáit megkönnyítendő, az általam olvasott könyvet úgy tartottam, hogy az jól látható legyen. Remélem, értékelitek. Vagy úgy az érdekes, ha meg kell dolgozni a címért, szerzőért??? :D

4 komment

Címkék: m3 follett ken negyvenes nő olvasta maurier daphne du love lisa

A bejegyzés trackback címe:

https://mitolvas.blog.hu/api/trackback/id/tr971559632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.29. 01:29:29

már csak egy melo van vele:
íróinknál a vezetéknév_keresztnév alak :)

Vaciensis 2009.11.29. 15:31:13

Megnéztem, és úgy van, vagy azt már Te írtad át?

Vaciensis 2009.11.29. 15:35:30

@Vaciensis: jó-jó, most már értem és javítottam, köszi :)

Kinga, (törölt) 2009.11.29. 17:50:58

Nehéz az ügynökök élete... :)
Majd gondolok Rátok és legközelebb nem a táskámra fektettem az épp olvasott könyvet, hanem feltartom, hogy jól látható legyen. :)
süti beállítások módosítása