ha a blogunk NEM TECCENE...

mit olvas az utca embere?

Mit olvas az utca népe? Legalábbis buszon, villamoson, vonaton - ahol mi is látjuk. Amatőr, villám olvasásszociológia. - A meló: csak "lesd meg", mit olvasnak a közeledben, és írd meg ide, röviden, bármilyen körítéssel: lehet róla sztorizni is, amit kérünk, csak ennyi, pl.: "[író neve], harmincas férfi, étterem" vagy "tini lány, villamos1" - [Toborzószövegünk:] Legyen ön is szemfüles!

Utolsó kommentek

  • tesz-vesz: na, de estert ki olvas? nincs olyan? (2011.04.04. 14:55) Újra itthon
  • tesz-vesz: valószínű ez a fülbevalós is legbelül tinilány volt (2011.04.04. 14:52) Alkonyat. mi más?
  • tesz-vesz: szerintem nagyon jó a Dűne nekem nagyon tetszett gyerekkoromban (2011.04.04. 14:51) A DŰNE GYERMEKEI
  • Pável: hát ti hogy találtatok ide? :O) (2011.01.20. 22:09) Tombol a nyár. Meg a Coelho.
  • tiboru: Jajj, Coelho... Ugye nem kell explicit legyek? (2011.01.20. 21:37) Tombol a nyár. Meg a Coelho.
  • tiboru: Frank Herbertet és/vagy A Dűnét ne tessenek bántani; egy könyvborító semmit sem jelent, főleg ideh... (2011.01.20. 21:34) A DŰNE GYERMEKEI
  • Vaciensis: @Vaciensis: S milyen szép lehet, ami belül van. Bár ki tudja, még az is lehet, hogy jó. De a külső... (2010.08.02. 20:33) A DŰNE GYERMEKEI
  • Utolsó 20

Ha jobban beleolvasnál...

Csoporttársak 1.

2008.10.19. 22:15 :: Amadea

Egyetemi társszenvedőimnek fogalmuk nincs róla, milyen remek alapanyagot nyújtanak nekem az ide való postolásra. Nem is sejtik, ki vagyok. Gyanútlanul leülnek velem szemben, mosolyogva lerakják maguk mellé a táskát, kiveszik belőle a becsomagolt szendvicset, cigit, gyújtót, almát és a könyvet. Észre sem veszik, ahogy a pupillám kitágul, a pulzusom gyorsabban lüktet, a kezem pedig megmerevedik, várva, mikor csaphat le. És én minden esetben elvégzem a piszkos munkát.

 

Egyes számú havernál (pontosabban a bőröndjében) még hétfőn láttam Rácz Zsuzsa könyvét, az Állítsátok meg Terézanyut!, szerdán pedig a szemem láttára olvasta (tehát még aktívan nyűvi, nem csak viszahozta a könyvtárba). Kicsit elsápadtam, amikor lelkendezve nekiállt recitálni a könyvből (évekkel ezelőtt olvastam, elmaradt az a fantasztikus hatás, amiről annakidején mindenki beszámolt), de isten ments, hogy emiatt összevesszek vele, nagyon kedvelem az áldozatot az illetőt.

Ajánló

 

Szintén akkor szerdán csaptam le egy másik ártatlan báránykára (ő is távolabbi barátom), ott tornyosult az asztala szélén három (három!!!) kötet, mit sem sejtve hagyta, hogy megnézegessem kikölcsönzött, ideiglenes tulajdonát:

Stephen King: Borzalmak városa

Ajánló

 

 

Leslie L. Lawrence: Csöd

Ajánló

 

 

 

Ian McEwan: Vágy és vezeklés (ezt még én ajánlottam neki anno)

Ajánló

 

2 komment

Címkék: egyetem debrecen mcewan ian king s huszonéves nő olvasta lawrence leslie l rácz zsuzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://mitolvas.blog.hu/api/trackback/id/tr46722205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.10.19. 22:33:33

Hm, inkább sorozatgyilkos ragadozóra asszociáltam, úgy látszik, némi folyó vér is kellett volna:D
süti beállítások módosítása